luni, 7 februarie 2022

ZICI 2022- membrii CODE Kids, prezentare club





Sâmbătă, 5 februarie am citit ,,Rosie Revere, fetița inginer" de Andreea Beaty, ilustrații de David Roberts.
Aceasta e povestea lui Rosie Revere, fetita care visa să ajungă un mare inginer. Acolo unde unii oameni văd numai vechituri, Rosie Revere vede surse de inspirație. Noaptea, singură în camera ei, Rosie cea sfioasă născoceste tot soiul de dispozitive din te miri ce. Aparate de hotdogi, pantaloni din heliu, pălării din brânză care alunga pitonii: năstrușnicele invenții ale lui Rosie ar face senzatțe – daca ar avea curaj să le arate cuiva.
De teamă sa nu dea greș, le ascunde sub pat. Până când destinul face ca stră-strămătușa ei Rose să vină în vizită și să o învețe că, dacă prima dată dai greș, nu trebuie să te temi – ci trebuie să te bucuri.
Andrea Beaty si David Roberts au conceput o poveste minunata și plină de haz dedicată celor care-și urmează pasiunea cu perseverență.

După ce am citit împreună ,,Rosie Revere, fetița inginer", am purtat discuții legate de poveste.
Pentru că i-am avut alături pe membrii clubului de coding și robotică ,,Hackerii Albi'' am meșterit catapulte  din bezele si bețe frigărui, am lansat rachete din baloane și construit avioane din hârtie.
Chiar am făcut concursuri de lansat rachete, avioane și aruncat cu catapulta.
Surpriza cea mare a venit la final. Îndrumați de ambasadorul clubului au construit o mașină și au testat-o. Jocul LEGO educativ este unul din premiile obținute de echipa ,,Hackerii Albi" în anul 2020 la Târgul Național CODE Kids de Știință și Tehnologie (Cocoșilă Sebastian Marian, Doncea Lucas Laurențiu, Menagi Emrah, Al Zaitri Amjad-ambasador).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu