vineri, 29 ianuarie 2021

27-28 ianuarie ,,Întâlnire anuală CODE Kids”


 27-28 ianuarie,,Întâlnire anuală CODE Kids” pe platforma Hopin

Timp de două zile, ne-am întâlnit virtual față în față cu partenerii, directorii, cooordonatorii județeni, bibliotecarii din bibliotecile publice și parteneri în proiectul Code Kids.

În prima zi am discutat despre lecțiile învățate în anul care a trecut, provocările la care am fost nevoiți să facem față, ce păstrăm și ce putem îmbunătăți. 

Am mai discutat despre schimbările pentru următorii 3 ani. 
Am avut și un invitat special Paul Andre Baran de la Roumanian-American Foundation, care ne-a garantat că și în perioada 2021- 2023 ne v-a susține.






A doua zi am discutat despre activitățile cluburilor noastre până în prezent, am împărtășit experiențele personale, am discutat despre noi metode de motivare a copiilor din proiect și cum să readucem la „viață” activitatea din biblioteci. 
În pauzele de cafea din cele doua zile am avut la dispoziție câte 3 minute pentru a împărtăși din experiența noastră cu colegii din țară. Am avut plăcerea să mă intâlnesc cu: Dediu Titina, șef serviciu Biblioteca V.A.Urechia Galați; Mihaela Buturugă- biblioteca publică Mestecani; Damșa Ana- Biblioteca Bălan, Sălaj; Magda Pătran-Biblioteca  publică Rucăr; Jugănaru Steluța- Biblioteca comunală Vlădești; Viorel Spaiuc- Biblioteca Timotei Popovici Sacu.
În cadrul întâlnirii am mai dezbătut campania de advocacy și strategia de comunicare. 
Am avut si un invitat special Ramona Strungariu - Europarlamentar grupul Renew Europe, care ne-a promis că va fi ambasadorul bibliotecilor și bibliotecarilor din România, să facă cunoscută importanța muncii noastre și rolul nostru în societate. 
Sperăm ca noua lege a bibliotecilor să clarifice rolul nostru. 
 

În grupul de lucru al bibliotecarilor locali din care am făcut parte am discutat despre: idei noi de lucru; am identificat problemele și modul de rezolvare , cum să identificăm resursele materiale și umane; despre o grup nou al proiectului Code Kids- Alumni; posibile resurse tehnice și tehnologice; crearea de concursuri și activități noi care să îi motiveze pe coderii din Anul1; crearea unei platforme care să adune toate resursele pe viitor. 

Mulțumim echipei Progress pentru tot sprijinul acordat în cadrul acestui proiect, inimoaselor domnișore de la Asociația Etic - SIMPLON, Ioana Țintar, Ionela Rusu și pentru tot ce ne propuneți pentru anii următori! 





2 comentarii:

  1. O întâlnire deosebită, încântată ca v-am cunoscut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost o plăcere și pentru mine. Întâlnirea a adunat oameni deosebiți de la care ai ce învăța.

      Ștergere