luni, 25 octombrie 2021

Code Kids Fest Dobrogea 2021

Am participat cu echipa de coderi avansați ,, Hackerii Albi” la Târgul de Știintă și Tehnologie Code Kinds Fest 2021, pe data de 22 octombrie cu două proiecte:

1.Eco Tech- Gradina Smart controlată prin tehnologia Arduino.

Aceasta aplicație udă plantele la o anumită perioadă. Umiditatea solului este controlată de un senzor de umiditate.

Aceasta are o aplicație care monitorizeaza și afisează când planta a fost udată ultima dată. Pentru udarea plantelor, am folosit un sistem de irigare prin picurare.

Am montat la o mini pompă un furtun care este alimentat cu apă dintr-un recipient. Atunci când uitați să udați plantele, Eco Tech o va face pentru dumneavoastră folosind telefonul și aplicația grădinii.

Pentru că cu ajutorul luminii, plantele se dezvoltă mai bine, am montat LED-uri albastre, albe care sunt alimentate de o baterie conectată la un panou solar.

2. Ovidiu Town - aplicație de mobil App Inventor. Ovidiu Town este o aplicație unde turiștii pot descoperii obiectivele turistice, flora și fauna din Ovidiu. Această aplicație are un design prietenos, bazată pe un joc.

Acest joc este unul simplu. Vă duceți într-un loc din Ovidiu și primiți niște puncte. Este într-un fel ca o competiție.

Am obținut Premiul II și ne-am calificat pentru Târgul Național Code Kids cu proiectul Eco Tech.

Echipa ,,Hackerii Albi” a lucrat la aceste proiecte timp de 4 luni. ( 2h/săptămână întâlniri la bibliotecă - partea practică și acasă-codare)

https://www.facebook.com/events/828032987888914

https://fb.watch/auItVVks5w/









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu