joi, 11 aprilie 2019

Săptămâna ,,Școala altfel"(08-12.04.2019)


Luni 08.04.2019 
Vizionare filmul bulgăresc, Shelter/Adăpost, regizat de Dragomir Sholev, lansat în 2010. Am vorbit despre regizor și despre principalele influențe. Majoritatea filmelor de scurt metraj si filmul de lung metraj ,,Adăpost" care exploreaza relațiile de familie. 
Am analizat cadre, planuri cu ajutorul fotogramelor. Am discutat despre semnificația titlului ,,Adăpost". 
Au participat elevii Liceului Tehnologic ,,Ion Podaru", Ovidiu, clasele a IX-A si IX-a au participat la proiecție film și discuții. ( 31 elevi, 2 cadre didactice). 

Miercuri 10.04.2019 elevii Liceului Tehnologic ,,Ion Podaru", Ovidiu, clasele a X-a - C, a X-a D, a-IX a C si a XI-a-C au participat la proiecție film și discuții. (64 elevi, 3 cadre didactice. 
Aceasta activitate a putut fi desfășurată în urma semnării unui parteneriat de către Primaria Ovidiu prin Centrul Cultural ,,Elena Roizen" cu CinEd - Societatea Culturală NexT și participarea d-nei bibliotecar Ali Osber la cursul de instruire. 
Le-am prezentat programul CinEd. 
CinEd își propune să faciliteze implementarea acțiunilor de educație cinematografică pentru tinerii din întreaga Europă, folosind platforma cined.eu - un instrument inovator și util pentru organizarea de proiecții publice gratuite prin transferul dematerializat al fișierelor digitale. 
Am vizionat filmul bulgăresc, Shelter/Adăpost, regizat de Dragomir Sholev, lansat în 2010. Am vorbit despre regizor și despre principalele influențe. Majoritatea filmelor de scurt metraj si filmul de lung metraj ,,Adăpost" exploreaza relațiile de familie. 
Am analizat cadre , planuri cu ajutorul fotogramelor. Am discutat despre semnificația titlului ,,Adăpost". 

Joi 11.04.2019 elevii Liceului Tehnologic ,,Ion Podaru", Ovidiu, clasele a VIII-a B si a VIII-a A la Centrul Cultural ,,Elena Roizen" au participat la proiecție film și discuții . (37 elevi, 2 cadre didactice.) 
Această activitate a putut fi desfășurată în urma semnării unui parteneriat de către Primăria Ovidiu prin Centrul Cultural ,,Elena Roizen" cu CinEd - Societatea Culturală NexT . 
Le-am prezentat programul CinEd. 
CinEd își propune să faciliteze implementarea acțiunilor de educație cinematografică pentru tinerii din întreaga Europă, folosind platforma cined.eu - un instrument inovator și util pentru organizarea de proiecții publice gratuite prin transferul dematerializat al fișierelor digitale. 
Am vizionat filmul bulgăresc, Shelter/Adăpost,regizat de Dragomir Sholev, lansat în 2010. Am vorbit despre regizor si despre principalele influențe. 
Am analizat cadre , planuri cu ajutorul fotogramelor. Am discutat despre semnificaița titlului ,,Adăpost". Am insistat pe cuvintele cheie cu ajutorul imaginilor: Conflict între generații; Anarhie; Moștenire din trecut; Cartier.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu