joi, 31 ianuarie 2019

ZICI 2019- DINOZAURII

În data de 1 februarie am sărbătorit Ziua Internațională a Cititului Împreună.
Evenimentul, organizat de LitWorld, întrunește într-o singură zi copii și tineri, adulți și vârstnici din peste o sută de țări ale lumii și se dorește a fi un îndemn la lectură, o frumoasă celebrare a puterii Cuvântului.
De doi ani, Biblioteca Orășenească” Ovidiu s-a alăturat acestui atractiv proiect și, la 1 februarie, invită tineri și vârstnici pentru a citi împreună, cu voce tare.
Joi, 31 ianuarie i-am avut în vizită pe micuții de la Școala Gimnazială ,,Poet Ovidiu", clasele I-a A , B și clasa a II-a, însoțiti de doamnele învățătoare, am sărbătorit în avans ZICI2019.
Am citit povești cu dinozauri ( ,,Bronto un dinozaur neastâmpărat"),  am vorbit despre ei, am vizionat filme video, am colorat, decupat dinozauri, modelat fosile şi rezolvat rebusul despre dinozauri pentru a verifica informaţiile oferite depre dinozauri.
La final am savurat fursecuri cu urme de dinozari. 
Fascinați de mulțimea și diversitatea cărților, copiii prezenți la eveniment au promis că își vor face un obicei din a trece pragul bibliotecii. 
Evident, întâlnirea s-a încheiat cu o sesiune de fotografii, cu diplome, insigne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu