vineri, 21 iunie 2019

Ora sa STIM nr.14 - Code Kids 2019

Vineri, 21 iunie, ne-am întâlnit la bibliotecă membrii clubului Code Kids ,,Hackerii albi”.
Am scris linii de cod, am jucat cărţi, jocul ,,Etichete” (Animatorul pune o etichetă pe fruntea fiecărui jucător, dar aceștia nu trebuie să vadă ce scrie pe etichete. 2. Animatorul explică grupului regulile jocului: fiecare jucător trebuie să-i trateze pe ceilalţi în funcţie de eticheta pe care o au pe frunte. De exemplu: dacă cineva are eticheta „leneș“ pe frunte, toată lumea trebuie să-l trateze ca și cum ar fi leneș (dar fără a rosti cuvântul de pe etichetă!). 3. Jucătorii trebuie să facă eforturi pentru a-și continua activitatea și pentru a-i trata pe ceilalţi după cum spune eticheta. 4. La sfârșit, jucătorii vor trebui să ghicească ce scrie pe eticheta proprie) şi am citit ,,Frank Einstein şi Electro-Degetul”de Jon Scieszka.
Am aflat despre Electricitate statică, despre fulger. Cum norii de furtună devin încărcaţi negativ la un capăt, iar Fulgerul este electricitatea care se descarcă pe pământ, acesta fiind încărcat pozitiv.
Am aflat de la Frank că energia face să funcţioneze toate lucrurile din lume. Ea are mai multe forme. Energie mecanică. Electrică. Magnetică. Chimică. Lumină. Caldură. Sonică. 
Am mai aflat că cel mai faimos om de ştiinţă care a existat a fost Sir Issac Newton, el a enunţat Cele trei Legi ale Mecanicii.
Au participat 11 copii. Durata 2h.
Coordonator proiect Ali Osber.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu